det var så mörkt.

Vad ska jag göra :/
Han är ledsen och det gör typ ont i mig när jag tänker på det... Han är inte densamma som han var i somras och det har inte nåt med hans personlighet att göra, han har bara blivit dystrare... Förut kunde han liksom chansa mer,  nu känns det som att han inte ens vågar testa på det han helt säkert kan vinna.

Jozzan säger att jag inte fattar. Jag hatar den tanken. Jag vill fatta. Jag är van vid det, att liksom fortsätta testa tills jag fattar hur det funkar. Men nu funkar det liksom inte. Jag vill fatta, så att jag kan hjälpa honom. Men folk säger att det enda man kan göra om en kompis är ledsen är att finnas där för den när det behövs, att lyssna och ställa upp.

Jag har lyssnat på honom. Men han är fortfarande inte glad. Och så länge han inte är det så kan jag aldrig heller vara det, inte när alla vänner har gått hem till sig och jag är själv.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fattar nada...men lite fattar man jue...Bara såa tt du vet, om du e ledsen är det bara säga till så lyssnar jag, och försöker hjälpa...säg bara till

Saknar dig...(=

2006-10-23 @ 20:48:14

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback