trettondeseptember

Sitter här på mammas dator (kärlek!!) och sjukar mig lite. Känner mig iofs mycket bättre än i går och i förrgår, men jag sov 12 timmar i natt (vaknade vid 12...) så jag känner mig i alla fall lite fräsch nu.

En sak som är väldigt skön med att vara sjuk är att ingen bryr sig om vad man har på sig... =) :P Sitter här med uppsnoddade mjukisbyxor från Karins garderob, tunna mönsterstickade ljusgrå benvärmare från Lindex och en finstickad v-ringad ganska lång stickad tröja. (Det är dock min stora sorg att den inte är lite längre, för då hade jag kunnat ha leggings till den och det hade varit ännu bekvämare :P)

Och så luktar jag av den där bodysplashen som jag var så beroende av i vintras. Ååh, blir typ helnostalgisk :P Bara lukten gör att allt dyker upp igen, alla känslor och stämningen kommer tillbaka...

Men så kommer man att tänka på att de flesta känslorna, alla tankar osv, gällde en viss person, som just nu råkar vara min =) Och då känner man sig för en gångs skull rätt lyckad.

Liten uppdatering; Har kommit på att många klädkedjor har sina sortiment ute på nätet... Nu har jag nåt att göra idag iaf! :D

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback