Äntligen fredaag :D

Tjo :)

Skönt med fredaag :D

Inveg min nya australiensiska
Seafollybikini idag. Det var fint väder så jag drog fram dynorna till pappas gamla klenoder solstolarna och lade mig och solade.


Märkte igår när jag drog loss plåstret på armen att jag visst fått lite färg igår i Stadsparken. Jag blir verkligen bryn hur lätt som helst och jag kan väl bara tacka mina föräldrar för att dom gav mig det här pigmentet :)

Så, sitter nu här i datastolen iklädd bikini och lyssnar på Cara Mia av alla låtar. Haha, mjo ibland blir man förvånad själv :P Har en liten paus från solen, fast det kommer nog inte gå att sola så länge till. Men ändå, sola klockan tjugo i sex.

Är sommaren på väg eller? :)


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback