Förökning

Jaha... Så kommer man in i vardagsrummet på morgonen, helt som vanligt, och finner sig själv stå och glo på något som absolut inte stod där igår.

"Pappa!!! Köpte du den där Gibson Les Paulbasen?!"
"Jaa... Du ville väl ha den?"

Suck... Ibland är min pappa hopplös XD Det är ju inte direkt underskott av basar här i familjen, vi har ju Karins Fender Presicion, min Silvertone, pappas Fender Presicion och så den där vita också. Och nu en mahognyfärgad Gibson Les Paul. Jaja, haha, jag antar att pappa aldrig kommer sluta köpa nya onödiga musikgrejer X) Och det är ju inget man lider av precis. Så får han väl ta och fixa en A-sträng, eftersom att den på något mystiskt sätt verkar ha gått av.

Här kommer en liten söt bild iaf :P



Nej, nu ska jag ta på mig joggingskorna och åka ut till Lövhagen :P Hare bra :D

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Lyx!
Jag skulle oxå vilja ha en musik intresserad pappa ^^


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback