löpning

Kom precis tillbaka från Lövhagen, shit vad dålig kondis det känns som jag har :P Hade mycket bättre förra våren, då jag hade 1km / fem minuter som medel. Det är nog mitt mål nu inför skollunken i år.


Hade lånat pappas pulsklocka, haha, vilken puls man har! Springer typ på 200 slag i minuten hela tiden, inte bra. Måste sänka den lite. I vilket fall så sprang jag först fyrakilometrarn på ungefär 25 minuter, sen tvåkilometrarn på 13 minuter. Alltså måste jag höja medelhastigheten med ungefär en minut mindre, hoppas att jag lyckas med det på en månad eller fem veckor eller vad det kan vara.
Mia har i alla fall som mål att slå en av sina bekanta och det måste vi verkligen träna jättemycket för att lyckas med. Den hurtbullen :)

Märkte just att jag har kvar pulsklockan. Jag sitter här vid datorn med 100 slag i minuten. Måste nog gå härifrån innan jag blir överansträngd XD


Kommentarer
Postat av: Karin

hehe vad menas med att "smygläsa"?
Bloggen är ju offentlig:) glad påsk
på dig!


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback