mobilbilder :)

image28
Sitter och tittar på bilder från mobilen... Haha :)

Först är det två bilder som ska föreställa månen i tisdags när jag och Macke satt på hamnviksbryggan, vi lyckas alltid tajma in dagar när månen ser ut som en ost. Den var knallgul och helt rund, men det syns ju inte på korten. Intelligenta Mackes kommentar: "Undrar om det blir bättre om man tar med blixt"

Sen är det en bild på en av Mackes kompisar som rände in och våldgästade min och Mackes frukost i onsdags. Tydligen så var det så att "dom jävlarna som var i lanlokalen innan har inte städat efter sig, det ser förjävligt ut!" Emergency..

Dom sitter där nu förresten, har gjort sen igår. Jag sitter och försöker få kontakt med Macke genom att vibba, något fördjäves eftersom att han tydligen ser på film.

 Och sen har vi lite egofoton på mig + tältklänning* som jag tog innan thaimaten övertog all min uppmärksamhet x)

*Alinjeformad klänning som ser något giga ut från sidan, så jag kallar den för tält :)

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback