påskgodis

Sitter och tröttar mig (är lite trött idag, vilket kanske framgick i mitt tidigare inlägg) och äter lite godis som jag köpte till mig själv på vägen hem från en släktings 60årsmiddag. Var hos Macke innan och han hade typ tre påskägg, lyckades sno lite godis av honom men blev så sugen att jag gick och köpte eget (a)


Blev ganska sent igår, var först på påskmiddag hos min gudmor. Vid halv tio skulle jag gå hem, det var svinkallt ute så jag lånade hennes gigantiska 20 år gamla Peakjacka och började gå hemåt. När jag kommit en bit ringde min mobil, det var Mia som ville ha förstärkning borta vid Via. Hon hade tydligen stött ihop med "Marcus och hans fjortiskompisar".

Kvällen blev väl kanske inte så lugn som jag hade tänkt mig, även om jag börjar vänja mig vid att det för det mesta är ett kaos ute efter att det blivit mörkt.


Klädde förresten ut Macke till påskkäring idag :D Kan tyvärr inte lägga ut bilder, lovade att inte göra det... ;(


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback