Söndag

Nu har mamma och pappa tagit modemet i sitt våld så det lär inte bli så mycket bloggande på närmsta tiden. Lite deprimerande eftersom att jag råkat få guldVIP på pa av Triggern X) Aja, det är väl som Macke säger, att jag inte riktigt hör ihop med vip på pa.


Snart ska jag ut med mor och far på Lövhagen och ta något varv i skogen. (Inte med dom såklart, jag får aggressioner av att springa och dom har lärt sig att man inte vill bli utsatt för dom)

Sen ska jag vara med mina megakristna konfirmander till kompisar (megakristna... jaja) och sen var det sagt att jag ska träffa min lilla pojkvän.

Och säger åter igen till er som läser att kommentera så jag vet vilka ni är, blir ju värsta nyfiken :O :P Samma dag som jag frågade fick jag kommentarer från tre pers, men faktum var att det var massa fler unika besök. Såå... Don't be shy! :D


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback