springtur :)

I morse dampade mamma och pappa för att jag satt vid datorn så mycket, vilket slutade med att pappa drog ut modemet och gömde undan det. Då hade jag så tråkigt att jag bestämde mig för att gå ut och bränna kalorier X) Jag tog hunden och gick ut i det.. eeh, vackra vårvädret (hagel) och sprang runt ringvägen. Känner mig lite duktig som sprang 6 km bara sådär spontant =) Och dessutom när jag var sjukig och trött.
Men det är väl som jag alltid säger till alla, som alla blir galna på, att man orkar tills man svimmar. Man kan inte säga att man inte orkar förräns man är medvetslös X)

Jackie var sötaste, sprang lös bredvid mig hela tiden. Sen stannade vi vid tian så hon fick bada, hoppade från bryggan den galna hunden. Sen drog hon lite i badsnöret innan hon gick upp och rullade sig, jagade löv som blåste samt hade dragkamp med ett träd. (Om en av grenarna som satt på trädet)

Nu ligger hon på madrassen bakom mig och sover.

Ha en fortsatt bra skärtorsdag, kom det några påskkäringar till er?


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback