kabOOOOOOOOOOOOOOm

Okej, nu har fjortonde augusti tagit slut och det var ... en bra dag.

Den började väl i Philips knä någonstans i mitten av någon fightingscen i Matrix. Jag hade inte blivit övertrött och jag hade inte spillt cola på någon soffbordsduk än, men skulle hinna med det innan jag lite halvt sovandes åkte från Ösmo två Matrixfilmer senare.

Jag gillar att låta lite sådär smått "hej jag trycker in töntigt mycket information i varje mening" idag, tydligen. Humm.

Vaknade klockan ett, åt frukost, ringde Jeanette. Det var soligt ute, så efter en grundlig utforskning av Tosino (som vi för övrigt upptäckte idag. efter att ha klagat ungefär 102 gånger på att ingen av affärerna i nynäs har kläder från vila och veromoda. trevligt), Lindex och EuroSko (vilken intressant ihopsättning av ord, förresten) gick vi till Konsum och köpte varsin kladdkaka, iste samt lite godis. Sedan satte vi oss på den nya bryggan i hamnen och pratade. (Asmysigt, förresten. Älskar den där bryggan. Hittills)

Efter det gick vi hem till Nettis nya hus och attackerade hennes invalida dator.

Sen åkte jag och mamma till veterinären med Jackie.

Sen slogs jag med Olivia och Jeanette på kvällen. Det var kul.

Gah. Nu är jag trött.

Aja, tack Tjollan och Nettis för i kväll. Fick för mig att jag skulle säga det.

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback