Min storasyster

Jag gillar min storasyster. Idag, då hon stresspackade till sin Gotlandsresa, hade hon Drunken Sailor på hjärnan. Samtidigt som hon tänkte saker, hade en låt på hjärnan, och behövde få utlopp för sitt behov av att ständigt göra ljud ifrån sig. 

Resultatet av detta var att hon gick runt och sjöng det hon tänkte, i melodin till Drunken Sailor. Till exempel "vad har jag gjort av min straandväska" och "oojoj vilket konstigt linne" (när hon såg mitt nya linne).
Det sista hon sade innan hon gick ut genom ytterdörren och stängde efter sig var "nu ska jag åka till gotland, nu ska jag åka till gotland, nu ska jag åka till gotland, vi ses nästa onsdag"
Allt detta utan att ge minsta tecken på att hon på något sätt tyckte att det egna beteendet var ett dugg annorlunda eller konstigt.

Märkligt barn.


Kommentarer
Postat av: Jozzan

ha ha, är det nått som går i släkten eller x)

Postat av: Julia

Jag börjar misstänka det.

2007-08-06 @ 12:50:22
URL: http://enjulia.blogg.se
Postat av: karin

Det var väl inte konstigt
Det var väl inte konstigt
Det var väl inte konstigt
Du är lika knasig!

2007-08-16 @ 21:05:10

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback