Stallsöndag

Schyst dag som tagits upp av elva timmars stalljobb med Tjollzing. Har saknat stallet. Det är liksom, en del av mig. Jag gillar att känna mig lite smutsig och dammig, och att lukta häst i håret.
Nu luktar jag dock inte häst längre, utan mera en blandning mellan Glisshampoo och kmshårgrejs. Den lukten gillar jag också. (Det är liksom den andra delen av mig)

Sitter och äter mackor, och snart kommer Philip var det tänkt. Vet inte hur länge han kommer stanna riktigt, allt jag vet är att jag är trött i hela kroppen, har träningsvärk i ljumskarna sedan ridningen i fredags (som förresten gick riktigt bra, jag gillar Robban. Han är söt), och att jag antagligen kommer vara ganska slö. Men det återstår väl att se. Jag har en tendens att bli pigg när han kommer. (Samtidigt som han har en tendens att bli trött. Vi kompletterar varandra, kan man säga) 

Bra dag, och jag har dessutom också fixat musik på mitt schema nu! Yvonne ringde och ville fixa en tid för mig att sjunga, så nu har jag en lite längre dag på tisdagar men det kan det ju vara värt :) Har saknat sången. Har saknat att få sjunga till pianot och Yvonnes extatiskt glatt peppande blickar och hennes "vad roligt!"

Aja, nu ska jag gå och ... Äh, jag vet inte vad jag ska göra, men jag ska inte skriva mer iaf x)
Hare bra hej :D


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback