Jag lyssnar på Fast Car förresten.

Hej govänner. Jag har inte skrivit på några dagar, tyvärr. Men nu gör jag det. Bara så ni vet.

Jag har varit sjuk idag. Var hemma från skolan, har suttit och varit världens mest osociala och ofräscha i en stol hela dagen. Inlindad i ett duntäcke och med en varm, stor mugg med en äcklig blandning av vatten, honung, ingefära och apelsin i en mugg i händerna.
Men det var tydligen ganska uppfräschande att vara ofräsch och dricka äcklig snuskig dricka, för nu är jag frisk :)

Även fast jag varit hemma hela idag har jag en del att uppdatera er om. Jag har blivit erbjuden att rönka (ja, jag vet att det stavas röntga, men jag stavar såhär ändå för det är så kul när folk säger så och det låter som dom säger nåt helt annat...) min hjärna och få 400 kronor och en bild på den för besväret. Låter som om det kan vara värt det? Och liksom, ha en bild på sin egen hjärna. Vore asballt ju.
Jag diskuterade det med Nettis och vi kom fram till att det vore ballt att ha den inramad (bilden alltså), om det inte vore för att det vore så läskigt att komma in i sitt rum och finna att ens hjärna hänger på väggen, och för risken att det skulle kunna komma en hemlig agent och sno bilden och sedan klona femhundra kopior av mig utifrån den.

Jag skulle iofs inte ha något emot femhundra till av mig, vi skulle nog ha rätt trevligt tillsammans. (Som Julia tycker man nämligen om när folk delar ens åsikter) Jag tänkte mer på vad Jozzan sagt en gång i tiden om hur det skulle vara att umgås med mig i plural)

Men i vilket fall. Fyra hundra kronor, det är lätt värt det.

Andra saker som har hänt idag... Tja, jag har kraschat mitt TheSims2 (som jag lökar när ingen ser). Jag har fyllt i hundra listor och lagt ut på
bilddagboken. Har fått konstaterat, utifrån resultaten av dessa, att jag är blyg och ett bra föredöme. Hm.
Och efter den första snuskdrycken fick jag tillbaka rösten, strong as ever, och det utnyttjade jag såklart. Sjunga är min favoritsysselsättning när jag är ensam. (Även när jag är sjuk och hes och egentligen inte har någon röst att kasta ut) Funderar på att dopa mig med den där drycken nästa gång jag får för mig att stå på sven. (Det skulle stå scen, men det blev roligare med sven)
Å andra sidan kan anledningen till styrkan i rösten som borde vara hes vara att den fick lite konditionsträning igår på Julton, när jag skrek Dagen är Kommen med resten av kören. Aja. (Förresten, heter inte den här tidningen som Philip har hemma hos sig Dagen? Vilken smart människa som helst borde ha kommit på idén att ropa Dagen är Kommen när den kommer genom brevinkastet)

Kommer genom brevinkastet.

Aja, nu ska jag nog gå och försöka få mig lite sömn. Sov iofs till typ elva i morse, så jag är ganska pigg, men för min hälsas skull borde jag försöka komma till ro nu. Så hejdå, och om ni orkat läsa hit så tror jag att ni orkar kommentera också! :D


Kommentarer
Postat av: Mattsin

haha, kommer genom brevinkastet xD xD

aa, det är Dagen vi har hemma. eller jaa, Nya Dagen, heter den...

coolt med hjärnrunkning, eller jag menar hjärnröntgen! och pengar för besväret.
Fast, 500 Julia... då räcker det inte med en Philip :S :(

Postat av: Lisa...

nästa gång jag får för mig att stå på sven...

Jag har bara en bild i skallen...Du står på SvenskaSven och typ sjunger för full hals medans han ser ganska mosad ut (a)

2007-12-21 @ 17:07:21

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback