ännu senare, lördag kväll

Sitter och laddar inför morgondagen, jag och Jeanette har tänkt ta oss ut på en liten shoppingrunda :) Behöver ju nu inte några nya shorts nu, men lite nya kläder skulle sitta på sin plats. Insåg det här i veckan när jag kollade i min garderob och försökte hitta något som inte var vitt, svart eller grått, men inte hittade något.
Är rätt sugen på något lite speciellt, som en vardagsklänning. Vill ha något i samma stuk som
klänningen från ASOS här nedan (tyvärr bara snygg i grått x)), och några tröjor och koftor med lite färg på. Är konstigt inne på något rött.
Får se hur det blir :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Rött är en otroligt fin och häftig färg, satsa på det :)

Postat av: Julia

Rött är en otroligt fin och häftig färg, satsa på det :)

2007-02-17 @ 23:57:17
URL: http://juwlig.blogg.se

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback