bloggskrivding med ciddaboddté

Jag tänkte få det att verka som att jag har koll genom att inleda inlägget med att skriva nåt i stil med "Fredag kväll;", men sen kom jag på att jag faktiskt inte visste vilken dag det är. Aja, det är väl så det blir när det är lov :)


Det är i alla fall onsdagen den sista februari idag vet jag nu, och om två dagar har jag och Macke varit tillsammans i sju månader. Alternativt 181 dagar eller 25 och en halv vecka.
Var uppe hos honom nyss, han har fått jätteont i magen. Dom tror att det kan vara blindtarmen men det hoppas jag inte. Men han var rätt pigg idag, hoppas att han mår bättre på fredag så att vi kan träffas lite längre då :)


Och jag har lyckats dra på mig en förkylning igen, så jag sitter här och dricker asvarmt Yogité. Det blev lite kommunikationsfel när jag skulle hitta det, pappa förstod inte riktigt mitt "pappa, vet du vart babba har lagt ciddamoddtéet?"

Aja, hoppas att jag kan sova mig frisk, så jag kan åka in till stan och shoppa med Jojo i morgon. På lördag ska min lillkusin Matilda döpas, och jag borde försöka hitta något fint att ha på mig på hennes dop :)


Aja, nu ska jag dricka färdigt mitt té och försöka sova :P Goafton.


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback