flyttar på gott och ont

Klockan är 07:14 och jag sitter här med lite blandade känslor :P Det är två saker som jag har i hjärnan, två flyttar.
Fick veta igår att min bästa kompis ska flytta till gatan bredvid mig. Det blir perfekt, då kommer vi kunna träffas hur mycket som helst. Jag kommer kunna gå till henne på mindre än tre minuter. Blev så glad när jag fick veta det att jag typ skrek till, drog tag i hennes arm och tog värsta stegen, hon bara glodde på mig och började asgarva och så garvade vi tillsammans på vägen hem.
Men samma dag fick jag veta om en till flytt. Det är Mackes kompis som ska flytta till ett hus som så nära att dom skulle kunna sitta och kommunicera med teckenspråk genom fönstren. Och jag vet att jag är egoistisk som inte är glad för hans skulle men dom kommer ju kunna ha en kärra som dom drar runt sina datorer på så kan dom lana varje ledig stund! (ursäkta dampet) Som om dom inte gör det tillräckligt redan.


Aja, det lär väl bli lite jobbigt, men... Äsch, så länge jag har Jeanette så är jag glad =)

Nu måste jag dra härifrån, ska vara i skolan om 50 minuter och skriva nationellt prov och ännu har jag inte kommit ur morgonrocken. Ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Jozzan

Ja men det är ju snällt att du nämner att du har oss andra oxå.. xD

2007-02-24 @ 17:55:10

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback