marcus <3

Nu är jag lyckligast :) För Marcus är bäst.

För hans hand i min gör mig lugn. För att han är så gullig när han ler, för att jag älskar hans lukt. För att hans värme gör att jag känner mig trygg, för att det känns som att vad som än händer så kan det inte vara läskigt så länge han är där bredvid mig. För att bara hans närhet räcker för att släta ut alla mina trassliga tankar, för att jag kan somna i hans armar.  För att jag kan gråta mot hans axel.


För att han är min storebror och min lillebror, min lärare och min elev. För att han är min beskyddare och den jag skyddar, han är min styrka och min svaghet. Min glädje och mina tårar, mitt skrik och mitt skratt. (Min poesi och mina svordomar x))

För att jag älskar honom <3 :)


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback