öppet hus

Efter lunch förberedde alla i skolan för kvällens Öppet Hus. Eller snarare, alla elever. Lärarna satt i konferensrummet och hade krismöte om hur de skulle göra, eftersom att ungefär 75% av lärarna är sjuka. (i övrigt väldigt smart eftersom att eleverna inte hade någon aning om vad de skulle göra då det inte fanns någon lärare som kunde berätta det)

Efter att ha lagt i ordning ett par arbeten på utställning i klassrummen satt jag i biblioteket med Jeanette och Linda och typ... Sov. Så när det var dags att gå hem var jag aspigg, och gick in på EuroSko och LindexFörklädesklänning på vägen hem. Jag hade plånboken i väskan ifall jag skulle få för mig att köpa någonting.
Jag hittade ett par stövlar som jag kollat på tidigare som nedsatta med 70%, men dom fanns inte i min storlek. Osis.

Har på mig förklädesklänningen från GinaTricot på mig idag, fått massa beröm för den :)

I kväll är det då dags för öppet hus, Vi@round som lärarna varit fyndiga nog att kalla den, ska försöka hinna träffa Macke innan dess också. Kanske kan lyckas dra dit honom till och med, haha.


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback