artondejanuari

Har inte bloggat på ett tag, så häromdagen tänkte jag återuppta det. Jag satt just och hyllade ellos positiva utveckling då deras hemsida krånglade vilket ledde till att alla mina internetfönster, inklusive bloggfönstret förstås, stängdes ned. Suck, det fick mig att bli så osugen på att skriva att jag inte ens försökte skriva om texten.

Jag är så trött på den här årstiden nu. När vi inte fick någon väderomväxling under vintern så känns det fortfarande som att det är höst - fastän det snart är vår. Usch. Alla människor är så trötta också, inkluserar mig själv, ingen orkar prata, alla går och tänker och tror en massa saker om varandra som de inte orkar reda ut.
Jag har varit för trött för att dammsuga mitt rum. Det har lett till storstädning idag och jag sitter nu med fötterna på en stor luftrenare som pappa sa skulle höra luften mindre dammig. Och det har säkert lagt till några dagar på min två veckors virussjukdom. Blä. Jag hatar verkligen den här årstiden.

Men man säger ju att situationen är vad man gör den till, därför har jag bestämt mig för att jag från och med ... igår, så ska jag gå och lägga mig tidigare på kvällarna, ta upp mina motionsvanor från i våras (ska dock inte stuka foten tre dagar innan Skollunken) och ta vara på dagarna. Det tog ett tag för mig att inse att jag tillbringar hela eftermiddagarna framför datorn. (Uschjaghatardenhärårstiden)
MEN, nu ska jag verkligen göra det här! Och om en månad sover jag innan elva  varje kväll, är ute och springer två gånger i veckan och är en mycket gladare och piggare person.

Heh...

(glöm förresten inte att kolla in min bilddagbok;
http://enjulia.bilddagboken.se)


Kommentarer
Postat av: evelina

yääy en till blogg att läsa :D

2007-01-18 @ 20:32:12
Postat av: evelina

yääy en till blogg att läsa :D


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback