Ang. min hjärna

Jag har fått solsting.
Jag får alltid solsting. Egentligen borde jag köpa en ful hatt så jag slipper det. Fast det vore lite deprimerande, speciellt om hatten, som jag tidigare sa, är ful. Kanske kan överväga att köpa en snygg hatt. Nej, nu blev det avancerat.

Jag tror att min hjärna är inaktiverad. Jag kunde inte läsa ackord och spela samtidigt tidigare idag. Och jag kunde inte stava till allmänt. Igår gick jag vilse i mitt eget hus. Fråga Philips getkompis. Han var där. Fast ... via telefon.

Och nu är jag inte ens tillräckligt klok för att gå och lägga mig. Fast det har jag aldrig varit.

Eller jo. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: qoho

julia. du har förmågan att snacka omkull vem som helst. jag tror att det är positivt.

Postat av: jag igen. du gillare.

hahaha nu kom jag fram till att rubriken är jävligt rolig också

2009-01-18 @ 18:50:58
URL: http://b

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback