Blä.

This isn't my day.

Kom precis tillbaka från Konsum och Bokcompaniet. Jag hittade ingen jäst. Och nya Harry Potterboken var slut. (Jag vet, jag är sen att köpa. Men min smarta mor beställde från Amazon i år igen, trots att vi fick den förra boken ungefär två veckor efter att alla redan läst ut sina. Nu blir det väl bara att vänta, antar jag. Och hålla för öronen när alla pratar om slutet)

Det hade regnat hela dagen, men när jag gick ut var det uppehåll. Det var det inte när jag gick hem. Det var himlen som förverkligade sin dröm om ett gigantiskt vattenfall. På mig. Och jag var för trött och uppgiven för att ens orka skratta åt det.

This really isn't my day.

image259

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag antar att du blev typ....blöt:p

Postat av: Julia

Ja, jag blev typ .... blöt..
xD

2007-07-23 @ 19:41:05
URL: http://enjulia.blogg.se

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback