Gästinlägg, skrivet av Karl Hermin

Vad jag vet av Jullen bullen, är att hon går i sömnen och rättar till tavlor samt fantiserar om gökar, i princip ..
En väldigt underlig människa, men om hon inte var Underlig skulle hon inte va Julia Lindqvist, och du skulle det ej bli kul, en dag i skolan skulle inte detsamma utan Jullens & Jeanettes underliga humor.

Hon har en abstinens efter Rolandmusiklektioner och är världens grymmaste basist!
Och under matten sitter hon och Jeanette längst bak i klassrummet och rullar pennor. Jag vet inte vad dom sysslar med, om det är någon tävling om vilken penna som rullar snabbast, aja det är väldigt underligt, men sån är vår Julia, och vi behöver nog en dos Julia minst en gång i veckan för att hålla oss underliga vi med.

Enligt några kontakter jag har, har jag hört att hon är oerhört aggressiv på mornarna och vägrar vakna, om så inte det råkar vara så att hon är väldigt, väldigt, VÄLDIGT hungrig. 

För att få en Julia att vakna:
Steg 1 Ha alltid en barbarisk Lisa med dig
Steg 2 Låt Lisa experimentera med Julias humör och se vad som får henne att röra på sig
Steg 3 När du väl har upptäckt hennes svaga punkt upprepa den minst 100 gånger tills hon vaknar

Ett råd är ett aldrig, ALDRIG sova över oss denna dam, för vem vet? Hon kanske dödar dig i sömnen O_O

Julia är trots allt en väldigt trevlig och snäll ung dam, som alltid ser på det positiva och finns där för en, men sov inte över hos henne för helvete!

Detta mina damer och herrar, är Julia Lindqvist, tack och adjö.

Kommentarer
Postat av: Bengt Sune?

The True Stories of Julia Lindqvist :D

2007-07-08 @ 21:30:43
Postat av: evelina

hahahaha fan vad skön

Postat av: Julia

Karl is the man :)

2007-07-09 @ 02:12:44
URL: http://www.enjulia.blogg.se
Postat av: Karl the king

Självklart är man det :D

2007-07-09 @ 11:16:39
Postat av: En som gjort misstaget

Jag har något att erkänna: Jag har sovit över hos Julia upprepade gånger, och det som Karl mannen skriver och varnar er för är sant o.O Har ännu inte hämtat mig från skräckupplevelsen och förmår inte att berätta om det ännu :S
xD :P

2007-07-09 @ 11:26:10
Postat av: Karin

Hej. Jag bor i samma hus som Julia Lindqvist. Undrar om man kan få gratis terapi och medicin för det?

2007-07-09 @ 13:45:14
Postat av: Julia

Jag älskar dig också, storasyster.

2007-07-09 @ 14:17:25
URL: http://www.enjulia.blogg.se
Postat av: mia

HAHA! lilla prugne,

2007-07-09 @ 20:03:14
URL: http://miabatljan.blogg.se
Postat av: Julia

Vem är prugne? >:/

2007-07-09 @ 21:36:07
URL: http://www.enjulia.blogg.se
Postat av: Karl the king

ja mia! nu får du förklara dig! :O

2007-07-13 @ 16:25:10
Postat av: Mattsin

Alltså, jag fattar verkligen inte allt det här snacket om att Julia blir farlig om man försöker väcka henne? Jag har sovit över där, mer än ni kan ana (a) :P, och hon har aldrig gjort något dumt mot mig, heller? :S det är ju bara att pussa henne lite, så blir hon snäll :L

2007-12-05 @ 10:18:21
URL: http://www.achancetobreathe.blogspot.com

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback