Hm

I ett samtal över hur många olika ugglor som fått spela rollen som Hedwig kläckte en av mina vänner ur sig något som jag inte riktigt förstod.

Nettis: Men alltså, det var ju typ säkert en uggla som var "flyga över området-Hedwig", och en "flaxa med vingarna-Hedwig", och typ ... "Sitta still-Hedwig"
Jag: Ja, alltså tänk om det var så med typ mig också! Utan att ni visste det. För att jag har så svårt att komma ihåg vad jag ska göra. (De andra nickar instämmande) Ja, men typ... "Krama Nettis-Julia" och sen när ni kollar bort, så byter jag med "Krama Jozzan-Julia".
Nettis: Aa, och typ "skriva matteprov-Julia!
Kalle: Haha! Tänk om alla Julior samlades i ett rum då!
Jozzan: Oh fy fan vad jobbigt!

Jag som är så from.

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback