Juicy news

Länge sen jag skrev nu. Har liksom inte kommit på något speciellt att skriva. Men det har jag nu.

Jag satte mig precis i marmelad.

Jag, Tjollan och Joze satt på tian och käkade scones, och någon av dom (absolut inte jag, aldrig) hade slabbat med marmeladen. Jag hoppade runt lite på bryggan och när jag reste mig upp från ytan där jag suttit den senaste minuten kände jag en känsla som påminner lite om att vara fastlimmad i en stol. Och... Aa. Jag hade klegg plus strimlat apelsinskal bak på mjukisbyxorna.

Inte trevligt.

Men trevligare blev det sen när jag skulle cykla hem, och kletade fast i sadeln. (Jag brukar ju iofs inte sitta så mycket när jag cyklar, men tillräckligt för att det skulle vara en otrevlig upplevelse)

I övrigt, så var det väldigt mysigt. Men vi sparar teet till någon regnig kväll när vi sitter inne. Och vi kan sitta vid Frejas holme på en filt och äta kakor någon annan gång.

Det är ju sommarlov.

Kommentarer
Postat av: Jozé

Ha ha, det var så himmla smidigt av dig att sätta dig i en av de där klickarna med marmelad ^^
För övrigt så kan ingen necka att jag är übersexig på den där bilden ^^

Postat av: Julia

Nja, jag är inte världens smidigaste alltid... Kanske.
Haha, jag trodde du skrev nåt om att näcka först x)

2007-07-20 @ 18:18:59
URL: http://enjulia.blogg.se

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback