Pannkakstårtan

Mullret vid min dörr var fem galningar som drog ut mig ur huset, ut i solen. Lite sol och luft så är man helt ny igen. Det är knasigt.

Vi gick till Konsum, och på vägen kom vi på att det vore intressant att göra en pannkakstårta. Så korgen innehöll förutom godispåsen (som förresten är spårlöst försvunnen nu. Hmm) sedan också grädde och hallonsylt. (Och sminkborttagningsmedel men det gills inte)

Sen ... Gjorde vi pannkakstårta. Och stökade till i köket. Sen åt vi pannkakstårtan. Den var god. Och jag vann pannkaksätartävlingen. (Inte visste ni att jag hade såna talanger i att äta pannkakstårta utan att använda händerna)

Och nu ska jag gå och leta reda på godispåsen. Och ett stort duntäcke. Och så ska jag hitta ett par riktigt stora hörlurar och så ska jag gömma mig lite grann. Det vore skönt.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Inte pannkakstårta.. Fläskberg:P

Postat av: Joanna

:D vad coolt det blev med nya latouten och typsnittet på rubriken =)
hoppas du får hp7 illa kvickt! ha de <3

2007-07-22 @ 20:04:12
URL: http://jojo08.blogg.se
Postat av: Karl the king

nämde vi det inte till daller berget? aja hur som helst det va skit kul och tårtan smakade asgott :D

2007-07-22 @ 20:40:58

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback