Troika

Sitter här och sitter. Jag fick egentligen inte sitta här idag (det blev tydligen för mycket igår, enligt någon) men jag kan inte komma på något att göra. Som inte är

1 Fota allt som finns att fota
2 Spela piano
3 Sjunga
4 Gå runt och tycka att allt jag ser är positivt, resulterande i att jag blir helt upprymd, för att sedan sätta mig ned och tänka "vad var det jag såg som var så roligt? var det verkligen hårtorken? men den kan man väl inte ha så roligt med, kan man?"

(För det har jag redan gjort)

Jag är lite för ... Lättroad idag. Känns som att jag borde göra något vettigt. För just nu sitter jag bara här och lyssnar på musik och vickar på foten och äter sån där norsk choklad som mormor kom med här om dagen.

ËÏÉ{☺☻ ♥ ♦ ♣ ♠ ? ◘ ○ ♀ ↨ - ☺ ↓ : U J ♫

(Okej, nej, jag visste tydligen inte hur man gjorde ett norskt ö, så jag kan inte skriva sådär fult som det står på förpackningen, "tröffel". Jag antar att det betyder tryffel eller nåt. Eller toffel. Fast jag tror inte att det skulle stå Toffel på en chokladförpackning. Dessutom är det tryffel i chokladen)

Den här klänningen har jag sytt själv btw,
image250

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback