Att väcka Julia

08:17 Julias kompisar vaknar
08:30 Julias kompisar börjar bli rastlösa. Tar kort på Julia när hon sover. Julia slåss lite med alla utom den som tog kortet men lägger sig sedan för att somna om
09:00 En grupp vägarbetare kommer och börjar borra i asfalten utanför huset och spela på gammal schlager. Julia vaknar inte.
09:10 Jozzan och Jeanette för en diskution om vem som ska väcka Julia. Jozzan vågar inte, i rädsla för misshandel. Jeanette tar på sig uppdraget och kickar Julia på röven några gånger. Efter någon minut öppnar Julia ögonen och säger något i stil med "sluta peta mig i arslet". Somnar sedan om.
09:14 Kompisarna: "Vi vill ha frukost"
09:16 Julia: "Jag måste bara vila mitt skadade arsle lite..." (Börjar sedan snarka oroväckande högt)
09:30 Jozzan, Jeanette och Olivia börjar kasta kuddar på Julia och skriker "Uuuulllooooo!"
09:45 Julia sätter sig upp och säger "Vaad?! Jag har varit vaken hela tiden"

Observera att jag inte har något minne av att ha gjort något av det här. Jag tror att mina vänner har hittat på allting.
(Heh (a))

Kommentarer
Postat av: Joz

Vill du testa att väcka Julia? Ring 520... eller nej föresten du vill inte testa, för de e omöjligt :O

Postat av: Julia

"09:00 En grupp vägarbetare kommer och börjar borra i asfalten utanför huset och spela på gammal schlager. Julia vaknar inte."
Juste Philip, jag är inte alls känslig för ljud :D

2007-06-20 @ 13:35:19
URL: http://www.enjulia.blogg.se
Postat av: Mattsin

hur lyckas du då vakna av ett sms? :S

2007-06-20 @ 14:08:11
URL: http://www.achancetobreathe.blogspot.com
Postat av: Lisa

Julia...Jag vet att det är omöjligt att väcka dig, men jag har faktist lyckats några gånger ;) MOAHAHA!!!! (Bah skojja:P)

2007-06-20 @ 19:19:13
Postat av: Karin

Jag kan väcka dig!

2007-06-26 @ 11:36:49
Postat av: Julia

Men du är dopad, Karin

2007-06-26 @ 15:50:12
URL: http://www.enjulia.blogg.se

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback