Citat?

Kollade igenom min blog på PA. Har väl inte skrivit så aktivt i den, men något inlägg sådär ibland har blivit till ett par stycken på ett och ett halvt år. Jag måste säga att jag och mina kompisar är mycket sofistikerade ibland.


- Eeh.. Hockeymunkar?
Lisa "hörde" ordet hockeyhunkar

- Det är en älg i din trädgård!
Jeanette ser ett rådjur utanför fönstret

- Det här är min kompis Julia. Hon är ... snäll
Dissningsfrasen nummer ett hela våren -06

- Alltså, har du sett hans näsa? Den är såhär pjuuh, wiiiium, schwif, schwif
Jozzan kör med ljudeffekter.

- Alltså, tänk om det skulle bo 25 miljoner i nynäshamn. Då skulle det bli väldigt trångt på Kvantum!
Det där med mig och att tänka mig in i situationer...

- Lisa, på golvet i mitt rum ligger det en grön korv. Kan du hämta den och stoppa in den i micron?
Helt normal order, med tanke på att den kom från mig

- Alltså, vissa säger ju att jag snackar mycket, men ibland tänker jag faktiskt typ tre gånger så mycket som jag snackar, samtidigt som jag snackar
- Julia, ibland snackar du tre gånger så mycket som du tänker också...
Lisa sätter mina fötter på marken

- Jomenellerhur! Jag har alltid rätt! Och Julia, du e ful
Ja, vem var det som sa så här sommaren nollsex?

- Ungdomsmottagningen ditt jäääävla pucko!
Lisa gör något mycket klart för mig

- Där är George. Vi gillar honom, Ull
Jeanette lär mig Greys Anatomy

Ryan: Sometimes I think you talk just to make sounds.
Seth: Well, sometimes I do
Detta påminner inte alls om någon...

- Varför är det alltid de fulaste killarna som har de snyggaste bilarna?
Faktiskt, sagt av min mamma. Men jag kan inte göra annat än att fundera på detsamma


Kommentarer
Postat av: Joz

ha ha! Vadå vi är konstiga, omogna och dumma i huvet, vi är ju bara SKIUTUNGARNA! Vad mer kan man kräva av oss :P

Postat av: Julia

Dumma i huvet <33333

2007-06-20 @ 13:33:23
URL: http://www.enjulia.blogg.se
Postat av: Julia

Dumma i huvet (L)(L)(L)

2007-06-20 @ 13:33:45
URL: http://www.enjulia.blogg.se
Postat av: Giiso

Hejsan!
Här sitter jag och känner mig som en liten lök ;)
Har snott min morbrors dator (igen) Men ingen av er är inne...den här gången heller..
Hehe :P Våra fiina citats':P Hockeymunkarna hade jag glömt jue ;)

2007-06-20 @ 19:17:27

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback