Dageninnan

Sitter och pratar med Jeanette, måste gå här ifrån om en halvtimme. (Om jag är lydig flicka och gör som mamma säger)
I morgon drar jag iväg. Det ska bli trevligt. Jag menar, ridläger. Det är alltid askul. Blir så flummig stämning. Eller är det bara för att jag åker med typ, nynäshamns konstigaste sällskap?


Fick dock lite panik förut. Jag typ, började knäcka med fingrarna och trycka på vänstra piltangenten på msn så att det låter i konstiga flummiga entoniga ljudföljder, pratade men lyssnade inte på svaren och började till och med tugga på knogarna, helt sjukt för jag har aldrig gjort det förut.

Jag typ... Var stressad utan att egentligen göra något. Kände massa saker jag inte gav utlopp för (förutom genom knogbitningen då), och var fundersam utan att tänka på något. Och pratade utan att lyssna på svaren.


Tur att man i alla fall inte kan bli besviken utan att ha ställt krav. För krav är det minsta jag vill klamra mig fast vid nu. Jag hatar krav. Krav förstör våra liv.

Nej nu ska jag lyssna på Albion. Typ, för att gitarr gör mig lugn.


Kommentarer
Postat av: Miriam

*bara för jag vet hur Albion låter och ingen annan som kommenterar vet det ..! säkert! 8)*

2007-07-04 @ 02:54:55
Postat av: Julia

Bara för att Miriam också vet :D:D


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback