Dagens?

Angående det jag skrev tidigare i morse.

Jag kan inte låta bli att fundera på hur det skulle vara om man skulle sätta mäktiga presidenter i våra ställen på friendsdagen ... Liksom, lyda under lärarnas order.  "Samarbeta, annars utbyter vi blickar som säger Upproriska tonåringar, är det inte charmigt?"

Som jag skrev så tror jag faktiskt att samarbetsövningar för människor närmare varandra, får människor att förstå varandra. Men,

 Friendsdagar - för internationellt samarbete. Haha.

Igår var dagens fundering det där med speglarna, det här kommer nog bli dagens :P

Och nu låter det som om jag är big fan of friendsdagar, men så är det inte, jag önskar att jag hade kunnat gå till skolan som vanligt.

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback