Dagens

Dagens film: Den jag såg idag ... Kommer inte ihåg vad den hette :P
Dagens låt: Quite a Feeling - Sahara Hotnights
Dagens sak: Mobilen? Nej, jag vet inte :P
Dagens citat: "Jamen analen och naveln är ju ungefär samma" (Någon som vill ge Jozzan en lektion i anatomi?)
Dagens accesoar: Mitt nya jordgubbehalsband! :D
Dagens premiär: Första sommarlovsdagen ensam hemma kanske?
Dagens avslutning:
Dagens bitch: Jag själv, som lät två små oskyldiga pojkar sitta och vänta på mig i två och en halv timme ;(
Dagens samvete: Ja, ungefär samma som förra :P
Dagens bok: Inte varit i närheten av någon bok idag faktiskt..
Dagens borttappat: Min Maxfactor masterpiecemascara
Dagens återfunnet: Inget. (Sist jag skrev den här listan hade jag tappat bort mina nycklar. Jag har fortfarande inte hittat dom...) Eller jo, man kanske kan säga att jag hittade tillbaka till en låt idag. Nu kan du få mig så lätt - Håkan Hellström. Det var länge sen jag hörde den. Många minnen.
Dagens för-första-gången: Glömde en full, nyupphälld kopp te på köksbänken? Eller nej, det har jag ju gjort förut...
Dagens nya människor: Han den där som jag msnade med. Simon, som sa att Philip är en hamster.


Kommentarer
Postat av: J

Jag har blivit kär i listor :O

Postat av: Nettis

Ull, det är väl din mamas mascara du har tappt bortXD?

2007-06-18 @ 21:04:27
URL: http://nettis92.blogg.se
Postat av: Julia

Hm. Kind of.
(Tyst nu Nettis (a))

2007-06-18 @ 21:23:09
URL: http://www.enjulia.blogg.se

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback