...

Måste logga för kvällen, känns lite deprimerande att inte ha sagt hej då ordentligt till alla än. Skulle gärna sitta här tills vi åker, men mamma och pappa säger att jag måste få lite sömn. Tjena, säger jag, med tanke på att vi ska åka redan två igen. Känns så onödigt att lägga sig och försöka sova i två timmar, sova en halvtimme för att sedan bli väckt av ett par stressade föräldrar. (Väckningstid inräknad med en halvtimme. Det är ändå kort tid för att vara mig. Det brukar i regel ta ungefär en timme för mig att komma till medvetande på morgonen)

Aja, alla som jag inte redan sagt hej då till, hejdå X) Ni får starta sommaren ordentligt utan mig, med tältning och klockansjubad på tian. Och så får ni vara snygga på era diverse baler och avslutningar :) Ta kort så jag får se sen (a) Och tack Nettis, för att du visar upp min klänning på mannekänguppvisningen :)


Ja, det var väl allt antar jag. Arivedertci ;)


Kommentarer
Postat av: Mattsin

Förhoppningsvis fixar vi schyssta bilder. fast jag kommer inte vara fotograf. det är inte min grej :P

2007-06-08 @ 23:04:57
Postat av: Lisa

Jag tror inte att jag hann säga hej då ordentligt
:( Men jag lovar att du ska få höra från mig ;) Så du slipper mig inte i första taget;) Hehe...Nee, men jag hoppas att veckan går fort och att du kommer hem snart

Postat av: Den

jag hann definitivt inte säga hejdå! för alla bara försvann efter idrotten..Men ajja hoppas att du har det trevligt och att tiden här går läskigt fort så du snart är hemma igen, jag lovar att höra av mig någon gång..

2007-06-09 @ 01:13:42
URL: http://jozo.blogg.se

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback