Lista ._.

Nu blev jag trött i hjärnan. Måste göra något okomplicerat.

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse
"Oh jiiises, vilken frilla..."
Hur mycket kontanter har du på dig?
Absolut ingenting
Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Nettis
Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Ett vitt linne, en halterneckBH och en svart kofta
Sätter du etiketter på dig själv?
Nej, men andra gör
Vad gjorde du vid midnatt?
Låg i ett tält och flabbade med tre galna tjejer
Vad står det i ditt senast mottagna SMS? 
":O vad ska du göra på midsommar då? :)" Från Joanna
Vad står det i ditt tionde senast mottagna sms?
"Aamen d e så d ska va! :) ja kan lite. Är d nåt ja inte kan så går d att räkna ut, med hjälp av att ja kan spela gitarr :)" Från Philip
Vilket uttryck använder du mest?
"Öööh"
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, franska, tyska, spanska, norska, engelska. Och nåt mer tror jag. Har för mig att det var sju språk. 
Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Till Marcus ... I april.
Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Hoonden :)
Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Räknas socker? I så fall en.
Vilken ålder har varit bäst hittills?
10, på det sättet att man inte brydde sig om något annat än att ha kul. Men annars 14. Visst fanns det sämre stunder, men de bra stunderna vägde tyngst. 
Har du ljud när det kommer snabbmeddelande på msn?
Nej, men när någon loggar in.
Din värsta fiende?
Jag själv vid vissa tillfällen :P
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ibland säger vi "Hej :P" till varandra på MSN...
Vad var det senaste du sa till någon?
"Hej Didi, älsklingen :)" Till hunden (a)
Förutom blogg.se, vad är du inne på just nu?
Playahead.com, tjuvlyssnat.se
Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? 
Klart man gillar nån lite extra :)
Senaste låten du lyssnade på?
Fidelity - Regina Spektor

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback