Musikkoppling

Sitter och rensar min MP3 inför resan. Otroligt vad mycket musik som ligger där som jag inte alls är sugen på att lyssna på. Konstigt vad sånt förändras snabbt.
 
Sist jag lyssnade var väl runt Lunken, alla låtar är kopplade till antingen när jag plågat mig själv med att springa längre än jag egentligen orkar, eller de kvällar när jag låg med alldeles för mycket tankar surrandes i huvudet för att kunna slappna av.

Det känns som att nästan alla låtar jag har på datorn är kopplade till vissa händelser eller känslor. Är jag på rätt humör kan jag minnas genom att höra, men är jag inte det känns det bara fel att lyssna.

Undrar vad jag kommer att tänka på när jag hör låtarna jag lägger in på MP3n nu, om ett halvår.

Kommentarer
Postat av: Mattsin

om jag hör en låt som för mig är kopplad till en speciell tid/känsla, så kan jag bara helt plötsligt byta humör, efter vad låten får mig att känna.. :S


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback