Nu har vi öppnat munnarna igen... (Tyvärr)

"Nettis ate candy and she saw that it was gooood"
Utdrag ur Jeanettes Bibel


Lisa: "Den är stenhård!"
Julia: "Vi måste knåda den =)"
Jeanette: "Aaah"
Vi om pepparkaksdeg

"Jag måste söka igenom mitt hår efter hårstrån"
Lisa i ett starkt ögonblick

Jozzan: Jag är inte så hungrig idag... Det räcker ju med tre pizzor.
Märk att Jozzan faktiskt var seriös. (Märk ej att pizzorna skulle vara till fyra pers)

Varje gång någon nämner Aladdin och rövarnas konung:

Julia och Jeanette: HAHAHAHAHAHA!

Aa, okej jag tar kort på dig nu Nettis.  ... Du får gärna ta ur handen ur byxorna först.
Okej, jag såg faktiskt fel. Men ändå x)

Alltså, jag tänkte precis att igår är idag. Fast - det är det ju? Eller?
Ibland blir det kortslutning i Jeanettes hjärna

Jeanette: Ja, alltså vi säger ganska smarta saker ibland. Fast det roligaste var ju ändå när du ba "JAHAAA EN APELSIN" HAHAHAHAHAHAHAH!
Vi andra: Öh?

Mycket intelligent har sagts. Men den stora frågan kvarstår; kissar fiskar?

Kommentarer
Postat av: Mattsin

Ali baba och de 40 rövarna är inte helt fel heller :D:D :P

Postat av: Julia

Jo, det är nice, men liksom lyssna - Rövarnas KONUNG!!! Liksom, inte kung eller nåt, utan konung!Typ monark (fast det vore iofs lite roligare dårå, Rövarnas Monark. Kanske ska börja jobba på de filmmanuset)

2007-07-07 @ 16:53:56
URL: http://www.enjulia..blogg.se
Postat av: Nettis

HAHAHAHAHA XD
Rövarnas Monark!

2008-04-09 @ 21:01:11

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback