Plonk

Sitter uppe nu, late night haha X) Satt här tidigare men pappa skulle fixa nåt med bilderna från showen så jag tog över datorn efter honom nu. Ska bara sitta en liten stund.

Satt nyss och plonkade på basen. Abstinensbesvär annars, tyvärr :P Satt på madrassen på vardagsrumsgolvet (pappa sover där för vi har massa fläktar som dånar i lägenheten under oss, en lång historia som började med att våran hyregäst hade ställt en plastvattenkanna på spisen) och spelade lite från showen samt exprimenterade med olika basgångar till andra låtar. Så plötsligt kom jag på mig själv sittandes med tom blick och öppen mun, hade typ varit 100% inne i vad jag spelade så jag hade inte tänkt på något annat. Rätt skönt faktiskt :)

Nej nu tjatar pappa där ute, ska nog gå och lägga mig snart. Adios :)

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback