Roligt ...



Ååh vad roligt det är med bildrest.
Nu är jag i alla fall klar att färglägga min "bokillustration". Lucy i Narnia går genom garderoben, haha :P Får fixa färg i morgon på lunchrasten.
Alltså bara pappersskrynkelavmålningen kvar. Vad överentusiastisk jag känner mig.

Uppdatering: Saker som jag har gjort senaste halvtimmen (förutom två vackra streck på mitt papper)

- Lekt att skrivbordet är en trumma och att blyertspennorna är trumpinnar
- Suttit och sjungit stämmor på låtarna på datorn
- Bytt strumpor (två gånger)
- Bitit i änden på blyertspennan
- Frågat samtliga online på min MSNlista hur dom mår och vad dom gör. Några offline också. (Okej, överdrift)

Men aa... Här ser ni  lite ungefärligt min studieteknik. (Hej betygen som sätts i morgon)

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har ingen aning om vad du pratar om :p
Nitroglycerins dagbok
Slå mig!
Daterat: Torsdagen den 4:e december 2003 kl 14:00
Jag måste verkligen plugga, jag måste ju vara klar imorgon.
Nu ska jag plugga.
Men vänta.
Jag måste bara vila lite, jag är ju helt slut, såhär kan man ju inte plugga.
Så måste jag kolla helgon, tänk om någon skrivit något jätteviktigt.
Nu ska jag plugga.
Men vänta.
Jag måste ju hämta ett glas oboy, annars kan jag ju inte plugga.
Så, oj, jag måste ju öppna alla mina adventskalendrar.
Hoppsan!
Jag måste nog spela lite piano, det är faktiskt viktigt.
Det är nog bäst att jag ringer Peter...
Den här pennan kan jag ju inte skriva med, bäst att jag går och hämtar en annan!
Var är min väska?
Jag kan ju inte plugga om jag inte vet var min väska är.
Den här musiken var jobbig.
Jag måste hitta någon annan musik
Vänta, jag måste prata lite innan jag kan plugga.
Nu har jag glömt bort vad jag ska skriva.
Bäst att jag går och gör något annat innan jag pluggar vidare.
Jag har ju trots allt all tid i världen på mig.
Det ska ju inte vara klart förrän imorgon.

2007-06-04 @ 21:20:00
Postat av: Julia

Det kallas slående likheter syskon emellan...

Postat av: Mattsin

Haha, låter lite som mig, också :P
(och jag hoppas innerligt att du slipper Tommy nästa år. Snubben är sinnessjuk. Han har t.o.m. sagt att han bara går på färdighet i att måla, vilket betyder att om man inte kan göra det bra så har det i princip ingen betydelse om man inte lämnar in uppgifterna. Asså, jag säger det, snubben är störd.)

2007-06-05 @ 01:17:38
Postat av: Julia

Ja, vi slipper faktiskt honom nästa år :) Och jag har märkt det där med att han går på färdighet, det är typ "aa, det här var bra, men om du vill ha högre betyg måste du rita lite finare"
Och så säger alla andra lärare "men han är så bra, jag har jobbat på gymnasiet ...)

2007-06-05 @ 09:03:09
URL: http://www.enjulia.blogg.se

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback