Tisdag..? (Koll man har nu på sommaren)

Fick ett sms från Philip klockan åtta femtioåtta i morse. "Simon väckte mig :@"
Åtta och femtioåtta? Bravo Philip. Gissa vem som väckte mig?

Klockan är ett på eftermiddagen och jag har varit ensam hela morgonen. Det har såklart resulterat i att min röst är trasig efter att jag försökt sjunga med 120db i varje låt jag hört hela morgonen, trots att jag är förkyld.

Snart kommer Joz och Nettis, vi ska dra och köpa glass, Nettis ville typ ha kulglass men ingen kulglass kan väl kännas gott nog nu, efter nocciolaglassen i italien. (Är även sugen på Magnum, sen igår när jag köpte en Calippo och ångrade mig i ungefär en halvtimme efteråt, eftersom att Mia hade en Magnum x) )
Sen skulle vi väl dra och bada, antar jag.

Aja, hoppas att ni får en trevlig dag, och köp inte Calippo gott folk. För man ångrar sig sen.

image231

Kommentarer
Postat av: Joz

Men när man köper calippo kan man få ett glädjerus som ull fick för den kostar bara 9 kronor. men man ångrar sig sen

Postat av: Mattsin

Du får skylla dig själv om du har mobilen på, (eller om du är så känslig för ljud att du vaknar för ett mess :P)

2007-06-19 @ 19:05:44
URL: http://www.achancetobreathe.blogspot.com
Postat av: Julia

Haha, jag uppskattade din väckning väldigt mycket :L För att vara väckning var det rätt trevligt xD

2007-06-19 @ 21:47:11
URL: http://www.enjulia.blogg.se
Postat av: Miriam

tack för glassvarningen liksom x'D

2007-06-21 @ 22:45:26

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback