Tisdagmorgon JAGÄRHEMMA

Sitter här i underkläderna och morgnar mig. Det är skönt :) Fick lite sovmorgon idag, skulle ha börjat nio men eftersom att jag måste in till tandläkaren nu på förmiddagen så slapp jag även SOn.

Jag som hade tänkt rita klart mitt pappersskrynkel. (Och ja Philip, du hade rätt i att jag aldrig gjorde klart det) Jag hade tänkt göra det nu på morgonen, men tjena. Jag vaknade för fem minuter sen. Men det löser sig, jag får fixa det på lunchrasten. Och svenskan fixar jag i kväll. Maria sade ju ingen speciell tid att lämna in det, och det betyder ju att jag kan lämna in 23:58 som förra gången. (Och jo, jag är också tidsoptimist. Tror jag. Jag vet inte varför jag tror det)

Aja, ska gå och kolla in det finns nåt i kylskåpet. Bonne journée :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul blogginlägg att kommentera egentligen :P Men jag tänker göra det nu eftersom att jag har extremt tråkigt...
KORV!!!
Så, nu har jag gjort det :L

Postat av: Mattsin

xD

2007-06-05 @ 18:47:53

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback