Typ, eftermiddag?

Det blev en varm dag :) Har precis bytt om från kortärmat till utannågonärmalls:at. (Älskar linnet och kedjan tillsammans, köpte igår ... Var tvungen att lägga in bild (a) Blev inget ansikte med på bilderna för solen var så stark att jag var tvungen att kisa massa. Det såg inte överdrivet stiligt ut) Snart ska Lisa, Jozzan och Nettis komma, sedan ska vi cykla till tian. Får se om det blir något bad, är något av en badkruka ;)

Friendsdagen blev okej. Uthärdlig kan man kanske säga. Det var ingen direkt "ledare" i gruppen så det var inte världens mest öppna stämning, men vi garvade lite sen när en i gruppen fick för sig att smöra för varje domare genom att ge blommor.

Oh just det :) Fick veta vad jag ska få för slutbetyg i svenska idag.
Är väldigt nöjd, men hade nog blivit lite besviken om jag hade fått sämre. (Med tanke på att det just nu ligger en mapp bredvid mig på bordet, innehållande årets arbeten; fyra raka MVGuppsatser och en VGnovell från förra sommaren)



image206

       

Ibland är faktiskt vädret ganska generöst mot oss :)

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback