Ur Lindas blogg

Taget ur Lindas blogg. Har ni läst mina tidigare inlägg kanske ni förstår varför jag lånar denna text.

"När det var min tur att kliva ut på scenen och spela en nervös deltagare i "Bellman idol 2007" hörde jag bara ljudet av mitt hjärta som dunkade i rasande fart.
Men när allt var slut och vi bugade och tog emot publikens applåder kännde jag min rikigt glad och lycklig. Efter ytterligare två föreställningar visste jag att jag inte ville släppa det här. Jag ville hålla på med något jag verkligen tyckte om och kunde tänka mig att använda gymnasietiden till.
Dagen efter ringde jag till skolan jag sökt till, förklarade hur sllt låg till och bad att få ändra mitt val, så att Estetisk teater hamnade som förstaval
"

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, du har använt en text från min blogg :) jag kännr mig smickrad! <3

Postat av: Julia

Det ska du göra :)

2007-06-03 @ 00:57:55
URL: http://www.enjulia.blogg.se

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback