Dop

Sitter här i värsta munderingen, klänning, stövlar och papiljottat hår. Det är nämligen ingen vanlig dag idag, det är min lillkusin Matildas dopdag :)

Alla håller på att klä på sig men jag är redan klar. Har lånat ut lite kläder till min syrra (som sitter i sitt rum och säger "och nu kommer Julia in och ser ut som en fotomodell, värsta klänningen och höga stövlar ... Ja, haha, det är faktiskt hon som har lånat ut kläder till mig. Hon typ "här får du låna lite kläder av mig som jag brukar ha när jag sitter hemma och spelar dataspel, du ser ut att behöva det"" ... Jag är faktiskt oskyldig till det citatet (a)) och ska snart fixa mammas hår och smink. Pappa är den enda som slipper undan mig... Tror han >:)


Aja, have a good day måste jag säga, jag kommer hem vid fem igen och då kanske jag skriver nåt mera. Har inte varit på dop sen jag var i åldern "sitta och picka på mammas axel och fråga när prästen har babblat klart", ska bli intressant .. :)


Kommentarer
Postat av: ´joanna

ha det roligt coh hälsa =) eller ni har ju åkt nu så när du läser detta är du ju redan hemma ;)
Blev du klar först :-o omg jag tror det knappt ;)
hihi vi hörs <3


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback