första april

Haha, sitter här uppe i natta, lök som man är =)
Första april, har blivit lurad av min söta pojkvän redan. "Julia, jag måste göra slut..." Det var ju otippat X)


Var med han idag, låg och pratade och käkade på ett berg med pizza, asmysigt. Han har konstaterat att jag är dryckessnobb som har originalcola och källaren full med sprit.
Sen när han skulle gå ut med sina kompisar sen följde han med mig hem till Jozzan, där jag, Tjollan och hon skulle se på film och tjocka i oss lite godis, och resten av "originalcolan".
Vid halv elvasnåret kom vi på att dom egentligen borde sova hos mig, för att jag var ensam hemma, men dom fick inte :( "Sent påtänkt", bajs :(


Kommentarer
Postat av: jojo

gissa om jag blev grundlurad typ 1000 ggr ;) haha typsiskt mig! förr brukade alltid erik lura mig, haha jag trodde att han var de bombay och att hans skinnfotöljer var elektsiska stolen, haha ;) jag är så lättlurad!

2007-04-02 @ 18:53:43

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback