måndag

Sitter och skriver det sista på ett NOarbete, har suttit ett tag nu och det går väl, men USCH vad tråkigt det är! Jag skulle mycket hellre sitta där ute och dricka te. Eller städa rummet för all del, vad som helst.

Jojo påpekade i sin blogg att vi svenskar pratar väldigt mycket om vädret och jag måste hålla med, men trots det så har jag sagt "det är värsta vår ute!!" minst tio gånger både igår och idag. Man kan liksom inte låta bli, man bara svämmar över av massa vårkänslor och så kommer det ut. Som en kork på en champangeflaska eller nåt.

Mina vårkänslor idag var dock lite blandade. Är det vanligt att de uttrycker sig som ilskna anfall och begär att skrika och kasta runt saker? Hm, nej, kanske inte. En expert hade nog kallat det "pms" eller "pubertala humörsvängningar".
Men jag blev så irriterad när mina fingrar inte riktigt ville som jag, och basen inte verkade vilja samarbeta alls. Fick en stor lust att köra in bashalsen i förstärkarhögtalarna. Men det gjorde jag inte. Tur nog.

Nej, nu måste jag sluta skolka från skrivandet. Lär väl inte orka skriva senare i kväll, men vi höres, och tills vidare så får ni akta er för snedvridna vår... känslor  :)

Kommentarer
Postat av: Jozzan

duktig du är på att göra no:n. Speciellt när den skulle vart inne i torsdags förra veckan. Fast juste du var ju sjuk några dagar..


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback