MARCUS

Efter allt trassel fram och tillbaka så känns det äntligen som att blåsten har lagt sig helt mellan mig och Macke :) I kväll vågade vi riskera att riva upp allt gammalt, det jag varit ledsen för och han förvirrad, men det blev bra, han ringde för att kolla hur det var med mig och visa att han mådde bra.

Jag har aldrig litat så mycket på honom och han har aldrig kunnat läsa av mig på det här sättet. Nu verkar han förstå hur jag känner -  redan innan jag börjat känna det.


Och här om dagen kom jag på att han är den enda som jag kan se på film med och kommentera detaljer som "undrar hur dom spelade in det här" och "shit, stunt?", utan att skämmas, för han gör samma sak X) :D

Jag vet inte om det är sådär vanligt att man blir nykär efter 7 månader, men så har det tydligen blivit :)
Har varit en ganska jobbig period nu, känns skönt att ha en famn att ramla ned i när man känner sig matt på allt som går fel hela tiden.


Kommentarer
Postat av: evelina

vad bra (L)

Postat av: Julia

:) (L)

2007-03-12 @ 21:29:25

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback