mästerkatten would be jealous :)

Var och shoppade med kusin idag :) Kapen blev en A-linjeformad tunika med knäppning vid ringningen och lite brodyr längst ned samt en väska på Indiska. Ett par efterlängtade jeans (vet nu även att jag har storlek 29/34 i jeans), ett par puffiga shorts och en jättemysig kavaj i munkistyg på JC. 

Hela dagen hade vi letat lite halvhjärtat i skoaffärer, efter att jag sagt "jag vill ha såhär mästerkatten i stövlar-stövlar :D"stovlar
När vi var inne på Zara hittade vi äntligen ett par stövlar som levde upp till förväntingarna, både jag och Joanna blev sugna på attt köpa dom. Jag köpte ett par och blev lite förvånad när hon i kassan bad om 299:-, jag hade för mig att det hade stått 899:- där de stod. Men aja, jag brukar inte se helt rätt jämt.
Men de fann inte i Jojos storlek. Så med argumentet att hon inte skulle kunna somna i kväll annars drog hon med mig till ett annat Zara ungefär 3 mil där ifrån, och när vi var där så kom jag på att min ridning började om 40 minuter. Då blev jag deprimerad, för jag har varit assugen på att rida hela veckan och jag kände på mig att jag skulle få en bra häst...

Men aja, hon hittade i alla fall ett par stövlar i storlek 41. Men hon fick betala 699:- för dom. Det visade sig att det hade blivit fel i datorerna, så jag hade haft tur. 
Hon köpte dom även fast det varit mer än dubbla priset än vad hon trott, och vi var rätt nöjda, fram tills vi insåg att tåget som vi tänkte ta hem gick om 10 minuter. Det var bara att lägga benen på ryggen, och springa från NK till T-centralen. Det gick på ... Ungefär 4 minuter. 
Vi blev inte det det minsta svettiga :D (Hum..)

Vad sur jag blev nu, jag hade velat att det här skulle hamna på andra mars men så postar man  över tolv... Aja :)
Sov gott :)


Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

Jag sov ypperligt gott =) De är lite stora när jag känner efter men what the heck, de ät ju mästekatten i stövlar stövlar! :D Ha de <3333


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback