tisdag

Sitter här, helt slut, är trött i hela kroppen och har huvudvärk, ändå har jag bara jobbat 20% av den tid jag ska i stallet. Har sovit två nätter hos Jeanette (nätter = jag och Jeanette stupar i säng vid åtta, är döda tills tio när vi somnar och vaknar sedan av klockan kvart i sex) I natt ska hon sova här och inom 60 minuter bör hon ha invaderat mitt rum, och innan dess borde jag ha städat, dammsugit, torkat håret, fått på mig kläder och tagit upp en madrass.
Men allvarligt - jag orkar inte!

Alla tillfällen när jag tidigare sagt att jag inte orkar kan gömma sig nånstans, för nu orkar jag verkligen inte - på riktigt. Dom andra gångerna hade jag inte inte mockat två stall, jag hade inte putsat femton sadlar och ungefär lika många träns och inte stått i ett dike och dragit upp stenbumlingar - kort sagt; jag hade inte jobbat en hel arbetsdag i ett stall.

Men det har jag nu. Och det är kul, men nu tror jag faktiskt att jag dör snart.

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Jag vet precis hur det känns. Alltså inte att jobba en hel dag i ett stall. Men asså jag står upp hela dagarna och springer runt inne på lagret, men är helt död när man kommer hem sen ^^

Postat av: Anonym

Då antar jag att Emson och jag har det lite mera soft..Vi börjar mellan 8 och 10 varge dag och slutar vid halv 2(hittils:P) vi har inte jobbat oss så trötta att vi typ inte orkar stå upp och vi får asgo mat :D Men jag antar att det kommer mera jobb när det kommer folk (A)

2007-03-20 @ 18:58:47

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback