A story about en banan

image126Skvaller i nynäs sprider sig. Snabbt.

"VA?! Är dom inte tillsammans längre?!"
"Har ni gjort slut?"
"är ni fortfarande tillsammans eller? - VA? är ni inte?!"

Jag kan inte säga att jag är besvärad av att folk får veta. Jag vet att det som hände var rätt och jag är glad. Och jag hoppas verkligen att Marcus också är det.

Och förresten, jag måste lägga ut en bild på min underbara banan som jag åt idag på lunchen när jag, Nettis, Mia och Tina låg i stadsparken och läste VeckoRevyn. Den var såhär aslång och gul och typ rak. Typ 30cm :O Eller nåt. Och jag blev kär i den för jag gillar överdimensionerade saker säger Jeanette (a)

Nej nu ska jag nog gå och ta det där teet som jag aldrig tog efter förra inlägget.

Hare bra alla ni söta :D
(och det går inte att säga
att man inte är söt, för jag
vet att ni är det :D)

PS. Min banan är bäst och jag godtar inga protester :)

Kommentarer
Postat av: Giiso

e de inte lite perverst me ett kort på en banan?

Postat av: Julia

HAHA, nee då :D

2007-05-08 @ 19:09:03
URL: http://enjulia.blogg.se

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback