Blödig?

Satt och skrev massa grejjer i morse, men vågar inte skriva in nåt hära. Det här med att hela världen kan se, fast ingen gör, men ändå.


Sitter och lyssnar på en störig låt på nåns pa, haha har faktiskt inget annat för mig. Kollade nyss på en musikvideo som nån hade gjort på YouTube. Sorglig så jag började lipa såklart, som jag alltid gör när det är lite unhappy på filmer som jag ser. (Ja, Lejonkungen också...) Det är ju speciellt roligt när man sitter och ser på någon komedi med mor och far.
Eller när jag och Macke såg på Klick, och han plötsligt vände på mig, typ chock, kollade på mig och frågade varför jag grät. Och jag typ, tårarna rinnandes, "men han dör ju!! :O"


Heh ;D

Aja, om du vill testa om du är lika blödig som jag så kan du ju kolla på
den här filmen och se om du gråter (a)

/Ull0

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback