(Jag och Jeanette går inte på något)

   
   


Och så lite bilder som jag och Jeanette tog igår.
Vi började kvällen med att äta varsin pizza på Al Porto :) Nettis var klar aslångt före mig så hon tog lite kort och filmade när jag åt. (Det blev en jättefin film.........) Sen cyklade vi hem till mig och på något väldigt konstigt sätt hamnade vi på badbryggan på min båt, som står på land.

Vi satt där ett tag och kom på en väldigt rolig sak med min mobil. Om man tar ett kort där någon rör på sig och sedan klickar på radera en stund senare, så ändras bilden xD Haha, våran humor... (Det där vackra bilden som föreställer 25 % av mitt ansikte skulle ha blivit en sån bild om Jeanette inte hade missat själva motivet)

När vi suttit där ett tag började vi tycka att det var lite tråkigt så vi bestämde oss för att cykla. Och vi hamnade på hamnviksbryggan, där vi tog flera bilder. Bland annat en bild där Nettis tyckte att det såg ut som att hon gick på vattnet. Haha. Jag tyckte att hennes vad såg stor ut xD
Och sen ... Ja. Vi typ, satt där i en och en halv timme och sen hällde vi ut innehållet i våran flaska på bryggan, Jeanette skrev Hej.

Sen cyklade vi hem. Eller, typ. Vi... Typ cyklade in i varandra - hem. Eller vinglade hem. Eller nåt. Och så i en lekpark någon stans hittade vi lite killar som vi kände igen från någonstans. Dom verkade ha hittat sitt nya högkvarter.

Till slut kom vi hem i alla fall, och jag kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde. Sen gick Jeanette hem.

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback